Условия за ползване


Начини на плащане:

●  С наложен платеж - заплащане дължимата сума на куриер при получаване на продукта;

●  Плащане с ПОС терминал - при досавка на уреда от куриерска фирма СПИДИ имате възможността да заплатите покупката с дебитна или кредитна карта;

●  На изплащане - сключва се договор с лизингова компания за стойността на поръчаните уреди. Кандидатстването е бързо и лесно, отнема няколко минути и е изцяло онлайн. При получаване на уредите се заплаща единствено таксата за доставка, която не е включена в сумата на кредита (освен в случаите, когато безплатна такава е упомената).


Проверка на уред 

При доставка на продуктите Вие ще получите следните документи: гаранционна карта, касов бон и фактура. При желание на клиента се издава данъчна фактура, както и разписка за пощенски паричен превод (съгласно чл. 3, ал. 1 от Наредба № Н-18 от 2006 г. от Министерството на финансите), която служи за отчитане на продажби на стоки или услуги, както издаването на касова бележка. Получените от вас продукти са застраховани до момента на доставка – нови и в оригинална опаковка. В случай, че купувачът няма забележки при приемане на пратката, всички претенции поради загуба или механично повреждане губят валидност. Ако не бъде изготвен протокол за щети в присъствието на куриера при получаването на пакета, се губи възможността за подаване на оплакване.

ВАЖНО! При доставка, ако евентуални повреди, удари или други щети са установени, консултант от магазина следва да бъде незабавно уведомен.


Подмяна и връщане

Клиентът/потребителят има право да върне закупения продукт в срок от 14 работни дни след направената покупка като "Влади Вес" ще възвърне сумата по нея. Клиентът е длъжен да се свърже с наш консултант и да го уведоми за това си решение. Замяна/връщане на продукта може да бъде извършена при следните условия:

●  По уреда няма механични повреди;

●  Ако уредът е с оригиналната си опаковка и има търговски вид;

●  Ако е придружен от съпътстващите го документи, както и с аксесоарите, с които е бил получен.

При изтичане на 14-дневния срок, но в рамките на гаранционния такъв потребителят установи дефекти по стоката, може да я даде за ремонт в сервиз, съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител. 

ВАЖНО! При евентуално връщане на продукт, той трябва да бъде в състояние, в което може да се продаде като НОВ. В противен случай си запазваме правото да изискваме такса за покриване на разликата в цената, получена при продажбата на уреда като преоценен (ако това е практически възможно). 


Гаранционно обслужване

Документът за безплатно гаранционно обслужване, с който получавате уреда, съгласно гаранционните условия на съответната фирма производител, важи за над 100 оторизирани сервиза в цялата страна.  


Работно време:

Понеделник - Петък: 08.30 - 18.30 ч.

Събота: 09.00 - 18.30 ч.

Неделя: 09:30 – 15:30 ч. 


Обработка на поръчките

Всички поръчки се приемат и обработват в деня на получаването им в рамките на обозначеното работно време. Поръчките, генерирани след работно време, се обработват на следващия работен ден. Ако имате въпроси или се нуждаете от допълнителна информация, не се притеснявайте да ги зададете на наш консултант. ВладиВес.БГ поема ангажимента по подготвяне на документите за изпращане на Вашите уреди.


Kуриерски компании:

        


Всички цени са с включено ДДС